Tussen 01/02/2017 en 26/03/2017 wordt uw aankoop van een Kinder Melkschijfje x5 en/of een Kinder Pingui x4 en/of een Kinder Chocofresh x5 en/of een Kinder Maxi King x3 100% terugbetaald! De 4 producten worden dus terugbetaald!
Binnen de twee weken na aankoop, download het formulier op de website va Kinder, print deze en stuur deze gevuld met de barcode(s) en uw kassaticket vóór 09/04/2017 naar:
Kinder 100% Remboursé / Terugbetaald
c/o HighCo Data
BP 06765
1733 ASSE.
Gevonden bij Carrefour. Met dank aan Cindy voor dit nieuwe aanbod! De verzendkosten worden op aanvraag terugbetaald.
[update 08/02/2017]Mailtje van Ferrero gekregen: enkel de barcodes van de promotionele verpakkingen (geel dus) worden aanvaard. Zoals vermeld op het eerste beeld “Koop een promoverpakking”…This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
5 reacties
Hoe vraag je de betaling van de verzendkosten concreet terug?
Gewoon een zinnetje schrijven “Kunt u mij de verzendkosten ook terugbetalen?”.
moet die vermelding van 100% terugbetaald er op staan. bij ons in de winkel hebben ze die kinder chocofresh wel maar zonder vermelding van 100% gratis. die andere producten staat dat wel op vermeld op de chocofresh dus niet.
dus is die dan wel geldig in de actie 100% terugbetaald ?
De 4 producten worden terugbetaald. Sommige verpakkingen hebben een gele barcode, andere niet (zoals de Chocofresh).
goed gezien dan betaal je niet zo veelgoed vr ke geldbeulel